Waar staan we voor?
Wij doen net dat percentje meer
Wij doen net dat percentje meer voor de klant of collega. Onze focus ligt daarbij op:
- Correcte, tijdige en persoonlijke communicatie naar de klant en naar onze collega’s en partners.
- Een goed voorbereide en efficiënte werkwijze.
- Een nette en volledige afwerking van een onderhoudsbeurt of interventie.
Over eerlijkheid en kwaliteit onderhandelen we niet.
Wij gaan elke dag voor vooruitgang
Wij gaan elke dag voor vooruitgang: voor het bedrijf, voor onze dienstverlening en voor onze persoonlijke ontwikkeling. Wij leren uit onze fouten, vragen of geven hulp als het nodig is en we leren van elkaar. Wij nemen initiatief om ons eigen vakmanschap en dat van onze collega’s continu te verbeteren, onder andere door elkaar feedback te geven.
Bij De Lift vormen we 1 groot team
Bij De Lift vormen we één groot team over de regio’s en niveaus heen. In deze complexe wereld hebben we elkaar nodig. We zijn bereikbaar om elkaar te helpen bij technische en andere professionele problemen. Door te luisteren en constructief te overleggen vinden we samen veilige, snelle en duurzame oplossingen. Iedereen stelt de collectieve belangen voorop en laat zijn ego thuis.
Wij zijn een gemotiveerd team dat denkt in oplossingen
Wij staan klaar voor onze collega’s en onze klanten, wij denken samen mee naar de meest geschikte oplossing en komen onze beloften na. Daardoor zijn we trots op ons bedrijf, op ons team en op ons afgeleverd werk.
Je kan op ons rekenen voor een respectvolle samenwerking
Al onze collega’s, partners en klanten kunnen rekenen op onze respectvolle samenwerking, ook in stressvolle situaties. Wij zijn een team dat openstaat voor ieders mening en dat met de nodige dosis humor. Door te werken op een veilige manier respecteren we onze eigen gezondheid en die van onze collega’s. Ook het werkmateriaal en de auto’s worden met de nodige zorg en respect behandeld.