De Lift is het grootste onafhankelijke liftenbedrijf in België. We onderhouden, herstellen en moderniseren liften van alle merken.
Om de goede werking en de lange levensduur van uw lift te garanderen, is regelmatig onderhoud niet alleen belangrijk maar ook bij wet verplicht.
Stond u er ooit bij stil om uw huidige liftenfirma in vraag te stellen? De Lift levert 100% service op alle merken van liften. Na het aflopen van de garantie op uw nieuwbouwlift (meestal 1 jaar) bent u vrij om te kiezen voor een onafhankelijke onderhoudspartner. Dit kan bijvoorbeeld via uw gebouwbeheerder of via de jaarlijkse Algemene Vergadering van uw appartementsgebouw.
Kiest u voor De Lift als onderhoudspartner? Dan moet u slechts twee keer in plaats van vier keer per jaar uw lift laten keuren door een externe dienst voor technische controle. Dit omdat De Lift een ISO 9001 certificatie heeft. Dat bespaart niet alleen geld, maar ook heel wat geregel.
Naast het behandelen van alle keuringsopmerkingen gaat De Lift preventief te werk om het aantal defecten en herstellingen tot een minimum te beperken.
De Lift werkt met onderhoudscontracten van 1 jaar. Wij willen onze klanten niet verplichten om zich aan ons bedrijf te binden. Liever verdienen wij uw vertrouwen met onze service en constante kwaliteit.
Een noodgeval of panne? Met een uitvalsbasis in elke Vlaamse provincie en Brussel is De Lift altijd dichtbij. De regionale wachtdienst staat paraat om noodoproepen te beantwoorden. Zo zijn we altijd snel ter plaatse. Het gratis noodnummer 0800 204 04 is dag en nacht bereikbaar. Ook in het weekend.
Techniekers van De Lift zijn opgeleid om te werken aan grote en kleine liften van alle internationale merken. De Lift heeft een eigen voorraad van meer dan 3000 originele wisselstukken. Zo lossen we elk probleem snel op.
Via het digitaal klantenportaal van De Lift blijven gebouwbeheerders en syndici op de hoogte van onderhoudsbeurten, herstellingen, interventies, offertes en facturatie. Indien gewenst laat De Lift per mail weten wanneer noodmeldingen zijn ontvangen en welke tussenkomst er is uitgevoerd. Zo beschikt u altijd over up-to-date informatie over de toestand van uw lift.
Elke 15 jaar bent u als lifteigenaar wettelijk verplicht om een risicoanalyse te laten uitvoeren door een externe dienst voor technische controle. Voldoet uw lift niet meer aan de veiligheidsnormen? Dan moet u de lift binnen drie jaar laten moderniseren.
Jaarlijks geeft De Lift 600 liften een tweede leven. Ook wanneer uw lift uiterlijk verouderd is of het gebruiksgemak is gedaald, staat De Lift voor u klaar.
Bel 0800 204 04 voor de snelle service van De Lift.
Het gratis noodnummer is dag en nacht bereikbaar. Ook in het weekend.