De Lift bvba nu ook met kantoor in Oostende!

24.10.2016

Tips weekblad kwam ons interviewen over onze nieuw kantoor. Lees met ons mee. 

 

De Lift bvba nu ook met kantoor in Oostende!

 

 

 

De Lift bvba is op enkele jaren tijd snel een begrip geworden als liftenfirma aan de kust. Sinds 1 oktober is er nu ook een extra kantoor geopend in Oostende.

Daarom een interview met zaakvoerder Arne Vandenberghe en kantoorverantwoordelijke Nik Calcoen.

 

Waarom hebben jullie een kantoor in Oostende opgestart?

 

Nik: “De voorbije decennia heeft De Lift bvba een sterke reputatie opgebouwd op het gebied van onderhoud en modernisaties van liften in Oost-Vlaanderen. 3 jaar geleden is er beslist om ook in de regio West-Vlaanderen onze service aan te bieden. Ondertussen onderhouden we in totaal meer dan 2000 liften waarvan er een wezenlijk onderdeel in West-Vlaanderen gelegen zijn. Dit laat ons toe om verspreid in de provincie over diverse vaste onderhoudstechnici te beschikken waardoor we steeds snel onze klanten van dienst kunnen zijn bij mogelijke interventies. Vermits ook onze projectleiders dichtbij hun projecten en de commerciële mensen dichtbij hun klanten willen zijn, is er dan ook beslist om hier een kantoor te beginnen. Dit zorgt ervoor dat alles veel efficiënter en persoonlijker kan opgevolgd worden.

Arne: Naast het feit dat de kust een grote markt is voor ons vanwege de vele appartementsblokken speelt ook mee dat diverse medewerkers van De Lift bvba, waaronder Nik en mezelf, afkomstig zijn uit Oostende. We merken dat dit voor extra gedrevenheid zorgt en de “goesting” om het hier extra goed te doen.”

 

Kunnen jullie buiten je eigen merk ook op andere merken service verlenen?

 

Arne: “Onze sterke mix van gedreven en competente medewerkers die bijna allen ervaring hebben opgedaan bij diverse multinationals in de liftenwereld zorgt ervoor dat we een zeer sterke groep zijn die ondertussen bijna 40 personen telt. Deze enorme schat aan technische kennis zorgt ervoor dat

we bijna alle lifttypes kunnen onderhouden en we de klant snel en correct kunnen helpen. Dit recept blijkt aan te slaan bij de klanten.”

 

Wat zijn de belangrijkste redenen dat klanten voor jullie kiezen?

 

Nik: “Geen enkele andere liftenfirma in België beschikt hier lokaal over een grote stock aan wisselstukken zoals die van ons. De meeste firma’s hebben bijna geen stock omdat ze dit als een kost zien. Hierdoor ligt een lift vaak dagen in panne omdat de benodigde wisselstukken veelal uit het buitenland moeten

komen. Door onze grote stock aan wisselstukken kunnen wij de klant wel direct helpen en de klanten weten dit te waarderen.

Arne: De klanten zien dat wij doen wat we beloven en dat tegen een competitieve prijs. Veel mensen beschikken nog over een gedateerd onderhoudscontract die steeds geïndexeerd is geweest waardoor ze nu vaak meer dan 1.000€ per jaar betalen en daar staat bijna niks van service tegenover. Wij bieden hen degelijk onderhoud en meer dan prima service voor een eerlijke prijs. Deze klantgerichte visie heeft ons nog geen windeieren gelegd en zorgt ervoor dat onze firma in de lift zit!”

 

Bekijk hier het artikel in het Tips weekblad

 

Please reload

Recente berichten
Please reload

  • LinkedIn Social Icon
Volg ons