FAQ

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen over De Lift. Heeft u nog een andere vraag of wenst u een vrijblijvende offerte? Contacteer ons voor meer informatie.

Aan welke merken van liften werkt De Lift?

De Lift is een onafhankelijk liftenbedrijf. Onze technici zijn opgeleid om alle merken liften te onderhouden, te herstellen of te moderniseren. Ze volgen hiervoor een unieke opleiding bij De Lift. Komt er nieuwe technologie op de markt? Dan krijgen onze medewerkers onmiddellijk een bijscholing. Het team van 100 ervaren techniekers draagt de beste zorg voor uw lift. Zie ook: Werkt De Lift met originele wisselstukken?

Werkt De Lift met originele wisselstukken?

Ja, De Lift heeft een vaste voorraad van meer dan 3000 originele liftonderdelen en wisselstukken van alle merken. Het zijn géén witte producten of huismerken! Door deze grote voorraad kunnen we elk probleem snel oplossen. Bovendien beschikken we over een ruim netwerk van leveranciers die steeds in de snelt mogelijke tijd kunnen leveren.

Kan De Lift snel reageren in geval van nood?

Ja, we zijn een 100% Belgisch bedrijf met kantoren in elke provincie en een regionale wachtdienst. Via het gratis noodnummer 0800 204 04 is De Lift dag en nacht bereikbaar. Ook in het weekend. Jaarlijks voert De Lift 6000 noodherstellingen uit. De Lift groeit al 9 jaar omdat klanten tevreden zijn over onze service.

Installeert De Lift ook liften van een eigen merk?

Nee, De Lift installeert geen eigen liften. We bieden onderhoud aan via vaste onderhoudscontracten, we voeren herstellingen uit of moderniseren oude liften. Als onafhankelijk liftbedrijf werken we aan alle merken liften.

Hoe weet ik als syndicus of gebouwbeheerder wanneer een lift defect is en wanneer ze is hersteld?

Via het digitaal klantenportaal houdt De Lift syndici en gebouwbeheerders op de hoogte van onderhoudsbeurten, herstellingen, interventies, offertes en facturatie. Indien gewenst laat De Lift per mail weten wanneer noodmeldingen zijn ontvangen en welke tussenkomst er is uitgevoerd. Zo brengt u eigenaars makkelijk op de hoogte over de toestand van hun lift.

Moet ik een onderhoudscontract hebben om beroep te doen op de herstelservice van De Lift?

Uw lift staat in panne en u heeft geen onderhoudscontract bij De Lift? Contacteer ons via het contactformulier of via mail. We bekijken zo snel mogelijk hoe onze techniekers u uit de nood kunnen helpen.

Geldt een onderhoudscontract bij De Lift voor meerdere jaren?

Nee, De Lift werkt met onderhoudscontracten van 1 jaar. Dit in tegenstelling tot internationale liftenfirma’s. Wij willen onze klanten niet verplichten om zich aan ons bedrijf te binden. Liever verdienen wij uw vertrouwen met onze service en constante kwaliteit .

Een noodgeval of panne?

Bel 0800 204 04 voor de snelle service van De Lift.

Het gratis noodnummer is dag en nacht bereikbaar. Ook in het weekend.